woensdag 31 december 2014

Goede voornemens en plannen!

Toen ik met de plannen voor Mod'ani in mijn hoofd rondliep riep ik luid: "ik hoef geen website." Social media, nee daar ging ik niet aan beginnen.De website is er natuurlijk al heel snel gekomen en inmiddels ook voorzien van een webwinkel. De social media? Oké, LinkedIN dan en Hyves was omdat ik gewoon wilde weten hoe het werkte voor de kinderen ;-).Hyves ging, Facebook en Twitter kwamen en op Pinterest kan ik oeverloos verdwalen! Nu zijn we ook al voorzichtig begonnen op Google+.Steeds weer alles opnieuw uitvogelen, wat kan ik er mee, wat wil ik er mee? Wil ik er wel iets mee? Ja en nee.Het brengt mooie opdrachten, is een beetje de etalage van de winkel en levert leuke en bijzondere contacten op. Vooral dat laatste is soms zo verrassend, zowel zakelijk als privé! Al mijn goede voornemens ten spijt dus.Maar soms is het ook wel even heerlijk om alles uit te zetten en met een muziekje op lekker te niksen....tijd om na te denken, plannen maken, ideetjes uit te werken.
En toch....mis ik nog iets. Kan ik de ontwikkelingen binnen de naailessen niet delen, zou ik willen uitleggen wat er zo mooi is aan de eerste keer dat de machine een nieuw design borduurt. De belevenissen op de verschillende markten vertellen. Die bijzondere opdrachten met een geschiedenis. Wat is er nog meer behalve Mod'ani....



Kortom...ik mis een BLOG!

Zo tegen het einde van het jaar heeft iedereen vaak goede voornemens. Ik doe daar nog steeds niet aan. Wat ik wel doe is plannen maken, uitbroeden, lekker laten pruttelen in mijn hoofd en dan uitvoeren. Alleen of met anderen. Of dat nu datzelfde jaar is of langer duurt, dat is niet belangrijk. Uiteindelijk is het "gaar" zeg ik altijd!

Wat het blog betreft, dat heeft aardig lang geprutteld en vanaf nu dus regelmatig hier te vinden. Een blog over het wel en wee, reilen en zeilen rondom Mod'ani.Een beetje van mij en een beetje van Mod'ani :-)

Een mooi, fijn en gezond 2015!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten